Magdalena Mila

Inicjatorka i założycielka Akademii Rozwoju Oratio, od kilkunastu lat prężnie działa w Mszanie Dolnej a teraz również w Tomaszkowicach 😉 Od 14 lat prowadzi diagnozę i terapię logopedyczną z małymi dziećmi z ASD, z zaburzeniami rozwojowymi, z zespołami genetycznymi, z niedosłuchem, dziećmi z opóźnionym rozwojem mowy. Nie straszne są jej też trudności z jąkaniem, niepłynnością mowy, zaburzeniami dyslektycznymi, czy zaburzeniami przetwarzania słuchowego. W swojej praktyce zajmuje się również: elektrostymulacją, terapią karmienia, terapią miofunkcjonalną, oceną wędzidełek, kinesiotapingiem, masażem logopedycznym, pracą ze stawem skroniowo-żuchwowym. Prowadząc terapię przez zabawę, czarując na zajęciach oswaja szybko lęk dzieci przed nowymi wyzwaniami. Starannie dobiera swoja kadrę, otaczając się osobami zaangażowanymi i profesjonalnie podchodzącymi do swoich obowiązków.

Marysia Moroz

Doświadczona terapeutka, pełna empatii i energii do działania. Jest absolwentką fizjoterapii na UJ oraz terapii zajęciowej na AWF w Krakowie. Ukończyła liczne kursy związane z fizjoterapią dzieci m.in NDT bobath, rehabilitacją w zaburzeniach rozwojowych 0-12 msc, terapią manualna dzieci Kinetic Control PNF, metoda Dobrego Start, Metodą ruchu rozwijającego Weroniki Sherborne. Jest również certyfikowanym terapeutą integracji sensorycznej. Ukończyła także kurs dogoterapii ze swoim czworonożnym przyjacielem. W Akademii zajmuje się diagnozą i terapią zaburzeń Integracji Sensorycznej, oraz fizjoterapią niemowląt.

Mariola Hodurek

Logopeda, terapeuta miofunkcjonalny, filolog języka polskiego. W pracy skupia się na kształtowaniu kompetencji komunikacyjnej. Zajmuje się elektrostymulacją, oceną wędzidełek i opieką pozabiegową, masażem logopedycznym. Prowadzi terapię m.in. dzieci z opóźnionym rozwojem mowy, dyslalią, zaburzeniami przetwarzania słuchowego, z zaburzeniami rozwojowymi. W Akademii prowadzić będzie również naukę czytania metodą sylabową, jak i grupowe zajęcia logorytmiczne łącząc pasję terapeutyczną z muzyką.

Joanna Gajewska

Pani Asia jest absolwentką Fizjoterapii na AWF w Krakowie. Ukończyła m.in. podstawowe i zaawansowane szkolenie CRAFTA (Akademia Terapii Czaszkowo-Twarzowej), kurs I i II stopnia terapii N.A.P. (Neuro-ortopedyczna plastyczność zależna od aktywności), Masaż Tkanek Głębokich, szkolenia z doktorem Biernatem oraz kursy dotyczące terapii dziecka z obniżonym napięciem centralnym. W swojej pracy kieruje się przede wszystkim empatycznym podejściem do pacjenta, doświadczeniem i badaniami naukowymi (EBM). Prowadzi w Akademii diagnostykę i terapię dysfunkcji obszaru czaszki, nerwów czaszkowych, odcinka szyjnego i żuchwy. Interesuję się zagadnieniami z zakresu logopedii i terapii widzenia. Stale poszerza swoją wiedzę uczestnicząc w szkoleniach i konferencjach naukowych.

Anna Gadzina

Nasza cudowna Pani psycholog pracujący z dziećmi i młodzieżą, a także rodzicami. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w poradni psychologiczno – pedagogicznej, w przedszkolach i szkołach podstawowych. Wspiera dzieci oraz młodzież w przeżywaniu trudności, w wyrażaniu emocji, oraz w nauce umiejętności radzenia sobie w trudnych życiowych sytuacjach. Towarzyszy dzieciom w pracy z nieadekwatnie niską samooceną, dziećmi nieśmiałymi, odczuwającymi lęk, przejawiającymi trudności w obszarze relacji społecznych. Pracuje także nad rozwojem funkcji poznawczych tj. rozwojem pamięci, uwagi, myślenia. Poza spotkaniami z najmłodszymi, wspiera rodziców, skupiając się na zwiększeniu ich kompetencji wychowawczych i udzielając informacji dotyczących rozwoju dziecka, jego zachowania i zgłaszanych trudności. Wspólnie z rodzicami poszukuje rozwiązań, które pozwolą pomóc dziecku oraz całej rodzinie. Zapraszamy na konsultacje i terapie indywidualne oraz na zajęcia z Treningu Umiejętności Społecznych do Pani Ani;)

Magdalena Pracuch

Pani Magdalena jest absolwentką Wydziału Rehabilitacji Ruchowej na Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie. Specjalizuje się w fizjoterapii pediatrycznej. Swoją opieką otacza dzieci z opóźnieniem rozwoju psychoruchowego, asymetrą ułożeniową, zaburzeniami napięcia mięśniowego, mózgowym porażeniem dziecięcym, zespołami genetycznymi, wadami postawy ( stopy koślawe/ płaskie, kolana koślawe/ szpotowate, skoliozy, plecy okrągłe./ płaskie), przepukliną oponowo- rdzeniową. Swoją wiedzę zdobyła na licznych kursach i szkoleniach. Ukończyła: Terapię Neurorozwojową NDT-Bobath, Terapię Neurorozwojową NDT-Bobath Bady, I i II moduł Rehabilitacji w zaburzeniach rozwoju niemowląt od 0-12 miesięcy, Diagnozę i terapię z dysfunkcjami ośrodkowego układu nerwowego, Kurs Halliwick, Metodę Ruchu Rowijającego Weroniki Sherborne, Kurs masażu klasycznego, Kurs pedagogiczny.

Olga Apon

Pani Olga jest absolwentka Akademii Medica w Krakowie, gdzie ukończyła kursy masażu I i II stopnia, specjalizuje się m.in na masażu klasycznym całego ciała, relaksacyjnym, izometrycznym oraz drenażu limfatycznym. Nieustannie pracuje nad sobą, zdobywa doświadczenie i szlifuje swoje umiejętności. Masaż wykonuje z wyczuciem i zaangażowaniem żeby przynieść zainteresowanym jak najwięcej korzyści, ulgi i komfortu. Umie słuchać i wspierać rozmową podczas masażu dzięki czemu przekazuje część swojej pozytywnej energii, dlatego masowana osoba zwykle wychodzi po wypoczęta i pełna sił do działania. Zapraszamy serdecznie zarówno dorosłych, jak i dzieci do skorzystania z terapii masażu u Pani Olgi.

Natalia Ziarko

Natalia Ziarko – magister fizjoterapii Krakowskiej Wyższej Szkoły Promocji Zdrowia, ukończyła również studia podyplomowe na kierunku Integracja Sensoryczna. Pani Natalia wspiera Nas fizjoterapeutycznie, jak i również zajmuje się diagnozą i terapią zaburzeń integracji sensorycznej. Od początku swojej drogi zawodowej jej praca jest związana z dziećmi co sprawia jej wiele radości. Cały czas poszerza swoją wiedzę i umiejętności, aby jeszcze skuteczniej pomagać pacjentom. Pozytywna energia Pani Natalii wpływa pozytywnie na pracę z dzieciaczkami, a głowa pełna pomysłów sprawia, że pacjenci nie zdają sobie sprawy, jak ciężką pracę wykonują podczas świetnej zabawy.

Magdalena Borowska

Pania Magda – logopeda, neurologopeda, absolwentka Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Pracuje z dziećmi z wadami genetycznymi, ORM, afazją i dyslalią. Diagnozuje także niemowlęta. Zaprzyjaźniona z muzyką, często wykorzystuje ją w pracy z małymi dziećmi. Na co dzień łączy różne techniki i metody pracy po to, by osiągnąć jak najlepsze efekty terapeutyczne. Pracuje również z osobami starszymi po udarach.

Agnieszka Włodarczyk

Jest logopedą, pedagogiem przedszkolnym, wczesnoszkolnym oraz terapeutą ręki. W Akademii Oratio prowadzi terapię dzieci ze spektrum autyzmu, ORM oraz dyslalią. Prowadzi również terapię miofunkcjonalną. Podczas zajęć stara się, aby dzieci czuły się swobodnie i bezpiecznie. Systematycznie pogłębia swoją wiedzę, uczestnicząc w szkoleniach i kursach. Szczególnie interesuje się wiedzą w zakresie wczesnej interwencji logopedycznej oraz opóźnionego rozwoju mowy.

Damian Piernaczyk

Pan Damian, student fizjoterapii, trener personalny, zawodnik sportów sylwetkowych, instruktor trójboju siłowego. Prowadzi u nas zajęcia „Zdrowy Kręgoslup” Na co dzień trener personalny w siłowni Next Level Fitnes w Staniątkach. Pan Damian wykonuje również masaże diagnostyczne, fizjoterapie, zabiegi terapii manualnej, suche igłowanie, manipulacje kręgosłupa.

Magdalena Raczyńska

Magdalena Raczyńska – logopeda, neurologopeda. Pracuje z dziećmi z opóźnionym rozwojem mowy, dyslalią, zaburzeniami dyslektycznymi, z dziećmi z Zespołem Downa, z niedosłuchem, wadami genetycznymi oraz trudnościami rozwojowymi. Prowadzi również terapię miofunkcjonalną. W czasie swoich zajęć terapeutycznych wykorzystuje wiedzę zdobytą na licznych kursach i szkoleniach, dbając przy tym o komfort, poczucie bezpieczeństwa i dobre samopoczucie Małego Pacjenta.

Aleksandra Pancerz

Ola jest absolwentką fizjoterapii na Uniwersytecie Jagiellońskim. Ponadto ukończyła studia podyplomowe na kierunku Integracja Sensoryczna. Sukcesywnie się rozwija uczęszczając na różnorodne kursy i szkolenia aby jak najlepiej odpowiadać na potrzeby dzieci. Jest osobą uśmiechniętą, empatyczną i cierpliwą a w pracy bardzo ważne jest dla niej stworzenie pozytywnej relacji z dzieckiem.

Agata Sewiło – Mrózek

Agata- logopeda, oligofrenopedagog, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej. W swojej pracy skupia się na holistycznym rozwoju dziecka. Rozumiejąc, że każde dziecko jest unikalne, dąży do wszechstronnego wspierania jego rozwoju. Integruje wiedzę z różnych dziedzin, aby zapewnić dzieciom jak najpełniejsze wsparcie w aspekcie logopedycznym i edukacyjnym, ale również emocjonalnym i społecznym. Kluczowym elementem jej pracy jest budowanie pozytywnych relacji z dziećmi, które są fundamentem efektywnej terapii oraz nauki. Prywatnie, kocha polską muzykę i śpiew, co często przenosi na grunt zawodowy.